Ponekad razmišljam o tim neponovljivim trenucima kao o frizovima modernog vremena. Mozaik sitnih slika koje, ukoliko se postave u pravi kontekst, postaju vreme samo. Tarkovski je govorio o pokretnim fotografijama (filmu) kao o vajanju u vremenu. Nakon višegodišnjeg bavljenja fotografijom i filmom, počinjem zaista da shvatam na šta je tačno mislio. Iako smo zatrpani vizuelnim materijalima, i dalje je bitno ko stoji iza aparata, a ne koji aparat imate. Za mene, fotografija predstavlja moćan mentalni izraz, koji veoma često omogućava precizniji uvid u nečije stanje svesti od verbalne komunikacije. Način na koji gledamo svet oko sebe je svet sam po sebi, a onaj ko drži aparat u rukama je u isto vreme kreator i projektor tog sveta. Ako razmišljate svesno o tome, onda ćete vrlo pažljivo i birati scene koje želite da zabeležite jer fotografišući njih razvijate i sebe.
Od skora, u malo lepšem ruhu, fotografije mog sveta koji se prepliće sa vašim.
Što se tiče Soni Erika, još uvek je u funkciji kao mobilni iako je preživeo tisuću padova. Zaslužio je fotografsku penziju, ali aktivnu.
divan soni erikson, jos divnija fotografija zoke :)
ReplyDelete100.000 novih fotografija napravio, u zdravlju ga nosio, jos bolji kupio! ;)
ReplyDeleteI sjajna je ova fotka :)
hvala, kompanjerosi!
ReplyDeleteFenomenalna slika :)
ReplyDeleteSam si rekao... nije bitan aparat, vec ko stoji iza njega. Ali nije bitno ni to. Svako ima svoj stil, i to je ono sto se provuce kroz sve slike koju god tehniku da koristis.
yzse
(e vise ovo logovanje... Nije mi jasno, kod Bojsana radi, a kod tebe moram da putujem preko Stalaca da bih usla.)
hvala yzse! bojša ima vezu, a ja nemam :)
ReplyDelete