Tuesday, March 7, 2017

Ljudi, 'oćemo li više da skidamo ovu đubrad sa vlasti?

Juče sam bio sa ćerkicom da dam potpis Belom u Bulevaru. Mogu samo da vam kažem da toliko normalnih ljudi na jednom mestu nisam odavno video. Gužva, dobra atmosfera, Beli nasmejan i pozitivan, svi se zezaju. Ali, ono što je važnije od zezanja je da sam juče video novu energiju koja daje nadu da postoji svest o mogućnosti odjebavanja svih grozomornih političkih partija koje ne samo da jašu po kičmama naših roditelja i nas, već su počeli da jašu i po kičmama naše dece. 



Ono što je frapantno očigledno je koliko smradina Vučić uzurpira sve sistemske mehanizme ne bi li zaštitio svoju mafijašku organizaciju, a mislim da je vrlo spreman i da aktivira specijalce da nam svima smeste metak u glavu ili pendrek u bulju ukoliko ne glasamo za njega. Onaj odred specijalaca koji je poslao u Mladenovac dok je Beli skupljao potpise je zaista više nego jasna poruka. 

Meni je frapantno koliko ljudi u Beogradu nikad nije čulo za čika Belog i ceo pokret koji stoji iza njega u Mladenovcu, a tamo su druga snaga u skupštini već godinu dana. A u skupštini se uopšte ne zezaju već zaista rade u interesu građana, da ne pričam o količini lopovluka koje razotkrivaju na lokalnom nivou, kako onih frapantno bahatih, tako i onih perfidnih nameštaljki tipa "izglasali smo novi pravilnik". Da li je potrebno da vam kažem da je sada ceo Mladenovac uz njih? Uostalom, guglujte i idite na njihov sajt ili fejs, pa se uverite i sami.

Ono što je meni jasno je da prava promena nikada neće doći iz Beograda već jedino iz unutrašnjosti Srbije. Pogledajte malo twitere i fejsove "influenseratora" i videćete da skoro niko ne pominje Belog. Valjda im nije dovoljno kul što dolazi iz Mladenovac ili što oni možda nisu postali zaista relevantni kao cela ekipa oko Belog iz Mladenovac. U suštini, Beli reprezentuje nešto što bi moglo da se okarakteriše kao pravi narodni pokret, gde smo na jednoj strani mi sa Belim, a na drugoj političko-mafijaške organizacije.

Naravno, dripčina Vučić je vrlo svestan te opasnosti i trudi se na svim nivoima da uguši tu priču. O kontroli medija je zaista besmisleno govoriti, mislim da je jedino Blic objavio kratku vest o gužvi koja je bila u Bulevaru tokom prikupljanja potpisa za Belog. A tek ova ujdurma sa notarima je zaista kap koja preliva čašu. Nemogućnost da Beli angažuje notare, kao i ostali kandidati, koji bi ubrzali proces prikupljanja potpisa je zaista perfidna gadost najvišeg nivoa.

Iz tog razloga, Beli je zamolio ljude da sami odrade davanje potpisa kod notara i pošalju mu poštom jer moramo da preskačemo prepone ne bi li nekako stigli do cilja. Link za to - OVDE

Mojne samo da me gušite sa onim pričama o "rasipanju glasova". Ja vidim da svaki glas koji ne ode Belom je glas koji je zaista "rasut". A i logično je da ako si bio za beli listić sada budeš za Belog jer sada stvarno imaš za koga da glasaš. Meni će ovo prvi put u životu biti da izlazim na izbore uz radost glasanja. Nema više logike "manje loš izbor". Želim da glasam za Belog jer, bate, Beli je kao ja ili kao ti. Nije ONI. Ako ga gotive svi u Mladenovac gde ga znaju od rođenja, to nešto govori, zar ne? 

SAMO JAKO! DO POBEDE!

3 comments:

  1. Bio juče i ja. Fantastična atmosfera, SAMO JAKO! Biće organizovano davanje potpisa i narednih dana u Beogradu, valjda ćemo doći do drugog kruga!

    ReplyDelete
  2. Kako niko od influensera nije za Belog?
    Ja sam za Belog! SAMO JAKO!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadam se da će i ostali influenseri da se priključe širenju informacija. nažalost, pošto mediji ništa ne izveštavaju, to je izgleda jedan od kanala kojim bi se šerovale informacije većem broju ljudi. mada, čim čika beli postane in, odmah će da mu se nalepe i influenseri.
      SAMO JAKO!

      Delete

PRIčE iz JUžNOG POTOKA

GaYda Mario

My photo
svakom keru je potreban kerovođa

Čitaoci