Sunday, April 24, 2016

Od Vardara pa do Triglava - Retro pesme kao zlatne poluge



Kada sam spremao muziku za nas matore na dečijem rođendanu, maltene iz zezanja sam se odlučio za Ex SFRJ jer sam postao umoran od stranih jezika. Na kraju me je kao maljem udario kvalitet koji je postojao na ovim prostorima dok nas gubavci nisu ojadili. Melanholija, nalik propaloj Atlantidi. A i kul mi je da mi prvi upload ovde bude na maternjem srpsko-hrvatskom jeziku.

Izjebalo nas glasanje, po hiljaditi put. Vas koji ste bili u tripu da nešto odlučujete još više nego mene. Političke stranke nisu rešenje već problem. 

Spisak pesama 

1.Da li znaš da te volim
byDado Topić
2.Čuvam noć od budnih
byLeb i Sol
3.Za dobra stara vremena
byNovi Fosili
4.Ona i ja
byVampiri
5.Kao pjesma
byCacadou Look
6.Za tebe
byKUD Idijoti
7.Gubi me sudbina
byVeliki Prezir
8.Jadransko more
byEKV
9.Điri Điri
byĐavoli
10.Sve ste vi naše devojke
byElektrični Orgazam
11.Ti se ljubiš na tako dobar način
byBajaga i Instruktori
12.Valovi
byFilm
13.Retko te viđam sa devojkama
byIdoli
14.Koska
byKazna Za Uši
15.Zajedno srećni
byBoban Petrović
16.Za tvoje oči
byDorian Gray
17.Krv, sreća, suze i znoj
byBebi Dol
18.Rijeka snova
byNeno Belan & Fiumens
19.Ja sam pjesma
byTereza Kesovija
20.Beograde
byĐorđe Marjanović
21.Okean
byLa Strada
22.Skitnica
byJasna Zlokić
23.Ti si moja roza
byVideosex
24.Kad se neko nečem dobrom nada
byObojeni Program
25.Menjam se
byKristali
26.Šizika
byLaki Pingvini
27.Voli me još ovu noć
byDenis & Denis
28.Sama
byVIA Talas
29.Zajedno
byPlejboj
30.Osloni se na mene
byOliver Mandić
31.Dani ljubavi
byĐavoli
32.Kradljivac srca
byVještice
33.Da ti želim dobra jutra
byTi
34.Mirakul
byGibonni
35.Sve što hoću da znam
byVlada Divljan
36.Ako su to samo bile laži
byPlavi Orkestar
37.Moja mama
byVideosex
38.Niko kao ja
byŠarlo Akrobata

No comments:

Post a Comment

PRIčE iz JUžNOG POTOKA

GaYda Mario

My photo
svakom keru je potreban kerovođa

Čitaoci