Sunday, December 23, 2012

Zimski kadrovi

Brdo od veša natkriljuje kupatilo. Ugrožava slobodu svojim pritiskom. Život traje dok traje. Nedelja je prošla kao u vrtlogu sa Doroti. Strpljenje prema bejbi Mili je veliko. Kikot me, na kraju, u sredini haosa, ipak odvodi u Oz. Otopio se sneg iz žardinjere na terasi i ispod, kao vojnik, stoji endivija. Vozio sam bicikl svaki dan. Brzina usporava vreme. Anja Rupel peva ti si moja ruža. Kosmos je dvadeset prvog ostao ravnodušan. Prevareni građani zure u velike kutije sa sardinama na policama u skloništima. Džakovi šećera pritiskaju sanduke municije. Dugovi će biti apokaliptični. Buđenje pacova. Kada čujem za film sa kugom odmah želim da ga gledam. Linkovi sa muzikom kao inekcije. Doktor eS. Da sam gej udarao bih tipove dlanom po guzi, onako kao što fudbaleri rade. Zoki ne trpi da je druga ženka dominira. Po drugi put sam je vadio iz čeljusti drugog kera. Ovaj put, duplo veća, argentinska bela doga. Kučka, naravno. Adrenalin. Prvih 10 sekundi je najvažnije. Bez povreda, štetu platio beneton džemper, skupljen na veličinu kera odlukom veš mašine. Brzina kojom škljocaju čeljusti kroz vazduh cepa zvuk. Sve kreće nemo, a koščati zvuk udaranja zuba kasni, kao dilej. Bez šminke. Držanje za ruku kao uteha. Pokret je kao pakovanje karnevala. U hodniku kao da je stotinu osa. Ali Baba, gde su hajduci? Prodali se za veći novac. A tako su mi potrebni. Dexterov trijumf se svaki put dešava u istom trenutku - kada igla uđe u vrat. Kontrola putem pravila jer haos jede identitet. A bez identiteta samo Born može da napreduje. U neskladu sam sa filmskim top listama. Izgleda, tražim nešto dalje. Veliko trodimenzionalno slovo M se suši na radijatoru. Lepa mama iza slova na novogodišnjem paketiću. Šta Mililitru donosi Deda Mraz?

PRIčE iz JUžNOG POTOKA

GaYda Mario

My photo
svakom keru je potreban kerovođa

Čitaoci