Monday, April 2, 2012

Mega kosmička premijera : KARNEVAL - MOVIES

UTORAK  3. APRIL 
22h-00h, Radio B92
MOĆ VEŠTICA










































Domaćin Slobodan Vujanović me je pozvao da u ulozi Super operatera prezentujem audio filmove sa novog albuma Karnevala - MOVIES. 

Prvi poljubac se jedino pamti.

Imam osećaj da će se razgovor otrgnuti kontroli.

p.s. da li treba da napominjem da iza ove naslovne strane omota stoji genijalni Direktor fotografije - Katarina Nikolić a.k.a. Blurred?

4 comments:

  1. Ne treba da napominješ. Mislim, nemoj da se ljutiš, ali svi znamo da si nesposoban za ovako lepe vizuelne momente. Prihvati istinu, ona je tu majstor ;)

    p.s. kada se uselim u svoj dream stan jednog dana angažovaću je za slike u dnevnoj sobi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veoma sam pocastvovana i pocascena! Javi kad se useljavam vizuelnim putem u tvoj dnevni borvak :-)

      Delete
  2. cvetajeva, nadam se da ćeš lajv sa supružnikom da mi preneseš utiske

    yzse,ja sam majstor zato što znam da je ona majstor

    ReplyDelete

PRIčE iz JUžNOG POTOKA

GaYda Mario

My photo
svakom keru je potreban kerovođa

Čitaoci