ovo je sad postala opsteprihvacena stavka srpskog marketinga..mislim da je pocelo od one radnje na bulevaru koja prodaje kazane, serpe i levke (ili levkove, ne znam kako se kaze?)-na cijem je izlogu prvi put osvanula ova "ingeniozna" opaska a nastavilo se u svim porama drustvenog zivota.. MAXI-kupite i ovde nesto recimo...:)
Uh...
ReplyDeleteOvakav primer SADvertisinga nisam jos video...
ovo je sad postala opsteprihvacena stavka srpskog marketinga..mislim da je pocelo od one radnje na bulevaru koja prodaje kazane, serpe i levke (ili levkove, ne znam kako se kaze?)-na cijem je izlogu prvi put osvanula ova "ingeniozna" opaska a nastavilo se u svim porama drustvenog zivota..
ReplyDeleteMAXI-kupite i ovde nesto
recimo...:)
marketinski genij! nema potrebe za inovacijom proizvoda, kvalitetom, dovoljno je da "razvijes brand" uz emocionalnu ucenu
ReplyDelete